Przejdź do głównej zawartości

Szklane oponki w plecionce

Co to za koralikowanie bez tygodnia szydełkowania bransoletki ? ;)  Ja sobie tego nie wyobrażam, tak więc powstała kolejna bransoletka ( wzór z sieci) w kolorach zieleni, złota, czerni i ostrej czerwieni.
Grubość jej to 11mm, a długość 19 cm. Na końcu zawieszka - leniuchujący kotek :)





Przy sprzątaniu koralików znalazłam niezły zapas fasetowych oponek. Musiałam je od razu użyć, po co mają gdzieś w kącie zalegać. W sieci znalazłam ciekawy wzór na kolczyki. Powstało ich 4 pary w różnych kolorach. Wszystkie mają długość 4 cm. Nie są ciężkie i pięknie się błyszczą w świetle.
















Mój faworyt to brąz i fiolet ;)

Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny, czas pomyśleć jak Was nagrodzić ;)

Komentarze

  1. Bransoletka jest wprost hipnotyzująca :-) A kolczyki urocze, wszystkie 4 pary, chociaż moimi faworytami są te ostatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te kolczyki, wyglądają na proste, ale efekt robią piorunujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięęękne! bransoletka jest mega gruba, mam nadzieję, że kiedyś zdobędę się na zrobienie takiej :D
    a kolczyki wyglądają ślicznie. takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te oponki są bardzo ładne i delikatne, ale ukośnika zawsze zazdroszczę. Nie mam cierpliiwości do nawlekania. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka wyszła genialnie, boski dobór kolorów. Kolczyki wyszły bardzo fajnie, w szczególności te z czarnymi oponkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje bransoletka, a szczególnie na "murzynce":)..kolczyki super, nr 1 brąz!!!! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki super,bransoletka też prezentuje się okazale!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała bransoleta! A kolczyki są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ