Przejdź do głównej zawartości

Zimową porą letnie kwiatki

OOO tak, trochę śniegu za oknem a ja myślę o lecie, ciepłym wiaterku, promykach słońca i łące pełnej kwiatów. Jeszcze tylko kilka miesięcy i tak będzie :)
I tak przez moje myślenie spod moich palców ponownie zeszły plecione kwiatki. Palce obolałe, podziurkowane ( 3 igły połamałam !) jeszcze do tego przed pleceniem, obcięłam bardzo krótko paznokcie (by się wzmocniły) i ciężko mi się pracowało :/ Też tak macie? Ja np. jak szydełkuję muszę mieć paznokcie by mieć jak zsuwać koralik :) Oh człowiek potrafi się przyzwyczaić.
A oto mój naszyjnik z perełkami swarowskiego i w odcieniach fioletu bądź różu, zależy z której strony się patrzy :)







Komentarze

  1. Wow, że tak powiem kopara opada, prześliczny ten naszyjnik, nosiłabym :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wygląda. :D O tak, tez wolę mieć dłuższe paznokcie przy robieniu z koralikami, ale za to jak tworzę przy modelinie muszę je mieć na krótko i dojdź tu do ładu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki w takich kolorach skojarzyły mi się z bzem... z cudownie zielonym majem... wiosno, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu boskie. Też bym chciała umieć robić takie piękności :)Zapraszam do mnie na nowego bloga www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiatki i są w "mojej" kolorystyce. Planuję też uśmiechnąć się do tego wzoru, chyba mi w myślach czytasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ