Przejdź do głównej zawartości

Wymianka Babie Lato

Ostatnio wziełam udział w wymiance Babie Lato dzięki Diana Art 

Przygotowałam dla swojej wybranki Atenkowo bransoletkę z "nici pajęczych" do tego kulki kolczyki oraz drobne w kolorach liści :) Nie zabrakło przydasi w postaci koralików, zawieszek, guziczków oraz oczywiście czegoś do osłody życia :)



Ja dostałam cudne naszyjniki ( jednego już brak na fotce bo mi zabrali ), broszkę do kompletu i co najważniejsze starter bym mogła sama wyczarować sobie takiego kwiatka ( o ile się połapię co i jak :D )

Ukryte w paczce były jeszcze świeczki zapachowe oraz cukierasy :)


bardzo spodobała mi się taka wymianka, daje to nam szansę przyjrzeć się innym metodom robienia biżuterii.
Zapewne to nie ostatnia wymianka w jakiej brałam udział :)


Komentarze

  1. oj tak wymianki wciągają i to bardzo :D zapraszam na moją :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ