Przejdź do głównej zawartości

Wakacyjne bransoletki

Wyjechałam sobie na urlop ..  z koralikami :) Zawsze biorę je ze sobą, gdyby mi się nudziło. Do pokonania było 615 km w jedna stronę, więc miałam kilka godzin na plecenie. I tak oto powstały trzy bransoletki, ten sam schemat ale każda jednak inna :)
Są delikatne, lekko wyczuwalne na ręku, błyszczą w słońcu i mogą być świetnym dodatkiem do sukienki a nawet spodni ;)



Wymyśliłam sobie zapięcie regulowane, te akurat pasują na nadgarstek od 16 do 17,5 cm.











Komentarze

  1. Jakie ładne. Idealne na lato. Najbardziej podoba mi się ta z czerwonymi koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne i śliczne :) niebieska SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądają, szczególnie ta błękitna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No śliczna jest ta bransoletka, nie mogę od niej oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Jestem fanką niebieskiego w każdym odcieniu, dlatego szczególnie podoba mi się ta druga, ale ogólnie cały zamysł jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne a zarazem wyraziste. Bardzo ciekawa propozycja na bransoletkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ