Przejdź do głównej zawartości

Gerdan Gemini

Ostatnio, tzn jakoś w grudniu to było, przez prawie 2 tygodnie robiłam naszyjnik i każdy krok fotografowałam. Nie było to łatwe, bo jak to w grudniu słońca po godzinie 16.00 brak :/ Udało się uchwycić kilka fajnych ujęć, do tego łatwe do zrozumienia opisy i tak powstała instrukcja stworzenia długiego naszyjnika na krośnie. Tutorial znajduje się w najnowszych magazynie Beading Polska.


A oto i naszyjnik z okładki :) Wzór nie trudny by załapać jak go zrobić, a później to można i w kwiaty tkać.





Komentarze

  1. Śliczny, mam już na swoim koncie kilka naszyjników na krośnie. Najważniejsze to wiedzieć jaki element kiedy zrobić;) Pamiętam jak pierwszy raz wykonywałam;) Kiedyś kupiłam sobie taki naszyjnik i na jego podstawie metodą prób i błędów tworzyłam swój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma, wygląda genialnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik gratuluję publikacji i wytrwałości w tworzeniu tutorialu dla wszystkich chętnych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny :) Krosno ciekawi mnie już od dawna, więc chyba muszę się rozejrzeć za tym numerem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ