Przejdź do głównej zawartości

Wybierz swoją wersję kolorystyczną

Krosno zawitało u mnie na dłużej ;)
Tym razem piękny wzór ( tutaj dostępny ) zrobiłam od razu w dwóch wersjach.

Pierwsza bransoletka jest z toho15 czyli tych mniejszych koralików i na białym tle.
Ślicznie się błyszczy dzięki metalowym koralikom. Jest węższa i delikatniejsza.

Druga bransoletka miała być szersza dlatego użyłam koraliki toho11 i dałam czarne tło.
Kolor niebieski i czerwony to błyszczące koraliki - to ona nadają całej bransoletce błysk ;)












Wzór przypomina mi Indie ;)

Komentarze

  1. Obie śliczne ! Podziwiam za te 15-stki - ja niestety nie daję sobie z nimi rady.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hymmm, trudny wybór ale biała tylko z fioletowym serduszkiem :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie cudne ale mi przypadła ta na ciemnym tle!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy w życiu bardziej podoba mi się wersja na białym tle. Kolory wyglądają jakoś tak lepiej i żywiej. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne bransoletki :)
    Jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje zdolności i cierpliwość, bo zrobienie takiej bransoletki jest chyba czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są piękne, mnie chyba najbardziej urzekła ta biała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne obie, nie potrafiłabym się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Najciekawsze ...

Drobne kwiatki

Kolejny sznur koralikowy tym razem na 15 koralików w rzędzie. Długość jego to 51 cm. Wzór dostępny u Lidii :) A w międzyczasie powstała jeszcze bransoletka - świderek :)

....

Praca wre ...

Kwiatuszki

Ładną mamy jesień ale i tak chciałam przywołać trochę lata :) I z tą myślą powstała bransoletka pleciona z kwiatków. Użyłam tutaj koralików TT w kolorze błękitu, bieli i srebra. Oczka kwiatków to perełki swarovskiego. Na końcu jako charms także swarovski. Wzór na kwiatki znajduję się TUTAJ