Po świętach ...

17:26 Szkatułka Ami 7 Comments

Odcienie różu

Bransoletki zrobione na szydełku z małych szklanych koralików preciosa.
Długość każdej  to 20 cm z przedłużeniem.
W zestawie elegancko się prezentują.





Komplet srebrny

Bransoletka zrobiona na szydełku z małych szklanych koralików toho.
Długość jej to 21 cm z przedłużeniem.
Na końcu zawisł liść.
Do niej powstały kolczyki kulki.
Użyte kolory toho :
- galvanized aluminium




Niebieski grubaśnik

Bransoletka zrobiona na szydełku z małych szklanych koralików preciosa.
Długość jej to 20 cm z przedłużeniem, a obwód to 1cm.
Na końcu zawisła kotwica.




Kwiecista

Bransoletka pleciona z koralików superduo.
Długość jej to 18 cm z przedłużeniem.
Na końcu zawisła wstążka.





Lariat z dodatkami

Naszyjnik długi zwany potocznie lariatem, zrobiony został na szydełku z koralików preciosa. Kolor użyty to imitacja kamienia.
Długość jego to 120 cm.
Bransoletka także zrobiona na szydełku z tych samych koralików.
Długość jej to 21cm z przedłużeniem.
Kolczyki to kulki oplecione tym samym materiałem.











7 komentarzy:

  1. prześliczne,a grubasek bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ale najbardziej do gustu przypadła mi "Kwiecista",
    może kiedyś uda mi się taką zrobić..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, kwiecista bransoletka. Urzekł mnie kształt kwiatów, jak i cała kompozycja. Cudo!

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zachwyciłam się wszystkim - jak poprzedniczka najbardziej kwiecistą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności, bardzo podobają mi sie pierwsze bransoletki w tak pięknych kolorkach:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile śliczności! I już sama nie wiem, co podoba mi się najbardziej:) Wszystko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...