Roczek ...

08:23 Szkatułka Ami 154 Comments

08.02.2012r. minęło rok czasu jak zaczęłam koralikować i założyłam bloga.
Od tego czasu nauczyłam się rożnych technik, odczytywać schematy plecionek, zaznajomiłam się z beadingowym językiem i poznałam dużo fajnych ludzi którzy też tym się zajmują :) 
Koraliki mnie relaksują po pracy i już wiem, że je nie opuszczę :)
Chciałam Wam podziękować za miłe słowa, za konstruktywną krytykę - bo to dzięki Wam wiem czy coś się podoba czy jest do bani. 

Przygotowałam na tą okazję parę drobiazgów:
- biżuterię - plecione kolczyki z superduo
- przydasie w tym dużo małych szklanych koralików (może ktoś się zarazi ode mnie :) ) 

Zapewne jeszcze coś dodam przy wysyłce bo zostało mi dużo przydasi których nie wykorzystam :) 

Zasady są proste - zapewne każdy je zna:
1. Umieszczacie fotkę w pasku bocznym swojego bloga z linkiem do tego posta.
2. Zostawiacie komentarz w tej notce z adresem email - koniecznie.
3. Osoby nie posiadające bloga udostępniają fotkę z linkiem na FB a w notce link do siebie.

17.03.2013r. wybiorę osobę która zgarnie cała pulę :) 

Życzę wszystkim powodzenia :)

154 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...